>

aku berterima kasih :D

dah hilang apa yang aku taip tadi. tidak mengapalah, aku taip semula walaupun aku tak berapa ingat apa yang aku taip sebentar tadi. sebenarnya..... aku.... nak berterima kasih kepada 'budak tuh' yang telah berbuat sesuatu kepada aku. apa yang dia berdendam pun aku tak tahulah. aku mintak maaf kalau aku ada buat salah kepada engkau sebelum ini. aku cumalah manusia biasa yang selalu berbuat dosa. kepada yang terasa tuh, aku minta maaf juga,

aku nak berterima kasih kepada engkau sebab kau dah tolong aku sebenarnya, tapi, aku nak bagi nasihat, jangan ganggu 'mende' lain yang aku buat. aku pun dah bosan asyik menaip sejak bulan 4/5 lagi, satu demi satu aku padam, tiap-tiap hari susah nak buat kerja, sebab semuanya salah mende nih, aku tahu kau bukan paham apa yang aku taip nih, tapi, siapa pun kau, aku tetap maafkan kau, sama-samalah kita saling bermaaf-maafan, jangan pulak tunggu nanti hari raya aidilfitri pulak.

ape ke mende yang bebudak nih tanya. biarkanlah budak-budak, biasa je lah~ budak-budak tak perlu kesah, mereka sendiri akan mengerti ........ dot dot dot~

No comments:

Post a Comment

Heart Chat Bubble
cik nur's blog